sobota, 28 marca 2015

Ogłoszenia parafialne ;)


Dzień dobry :)

W czwartek dotarła do mnie przesyłka od Rimmel :) - także wszystkim niedowiarkom załączam fotki otrzymanej przesyłki. Nagroda składa się z fajnego pudełka zamykanego na magnes (zrobię sobie z niego pudełko na próbki :), podkładu Lasting Finish Nude w kolorze 100 - Ivory, 20 próbek podkładu  Lasting Finish Nude w kolorze 200 - Soft Beige, prezentu niespodzianki - tuszu Scandal Eyes X-treme oraz książeczki informacyjnej. Wczoraj dostałam też przesyłkę z portalu P&G - Everyday Me - można tam zamawiać bezpłatnie próbki produktów - ja zamówiłam płyn do prania Lenor dla wrażliwej skóry i szampon Head&Shoulders. Wrzucam też zdjęcia mydełek, które zrobiłam sama z półproduktów ze sklepu Ecoflores. Narazie pokazuję tylko gotowe mydełka, gdyby ktoś chciał kupić jako prezent dla bliskich na Wielkanoc lub dla siebie - link do Allegro (aukcja zostanie jutro przedłużona, a zamówienia z weekendu wyślę od razu w poniedziałek i wtorek, aby dotarły na Wielkanoc:). Kulisy powstawania mydełka niebawem :) 

Zapraszam i życzę miłego weekendu!

Wygrana z Rimmel:




Próbki z Everyday Me:


I moje mydełka:



* * *


2 komentarze: