niedziela, 14 grudnia 2014

Wyniki testowania listopad/grudzień 2014 cz.1


Witajcie!
Dawno mnie tu nie było... Natłok zajęć i pracy...
Ale do rzeczy. Dziś opiszę kilka kolejnych produktów, które przetestowałam w tym czasie.

1. Wibo, gel like top coat
Od dawna szukałam top coat, który przedłuży trwałość lakieru i sprawi, że będzie wyglądać podobnie do hybrydy. Wibo spełniło moje oczekiwania i jak najbardziej polecam ten produkt. Osobiście nakładam zawsze 2 warstwy lakieru i na to 2x gel like top coat.

Opis ze strony producenta:
Nałożony na lakier zapewnia efekt żelowych paznokci, chroni przed odpryskiwaniem i ścieraniem lakieru. Pozostawia grubą warstwę ochronną, wygładza i nadaje paznokciom intensywny połysk.


Zalety:
- dostępność
- cena
- trwałość - u mnie do 5-6 dni
- w miarę szybko wysycha

Wady:
- jak za tą cenę i jakość, dla mnie brak :)

2. Avon, Dazzling Moments (EDT)
Zamówiłam, gdyż zakochałam się w kartce zapachowej z katalogu. Nie zawiodłam się! Perfumy nie podrażniły skóry szyi, pięknie pachną i mają skromny flakonik. Cena 29,99 w katalogu, ja kupiłam taniej na allegro. Zapach podbił moje serce i na pewno kupię kolejny! Nie przepadam za "świeżymi, ogórkowymi" zapachami. Lubię ciepłe, słodkie, kwiatowe zapachy, czasem nawet piżmowe lub typu "unisex". Ten jest na swój sposób świeży, ale jednocześnie słodki i to mi się bardzo spodobało, że nie jest ani ogórkowy ani duszący, nachalny i sztuczny, jak to bywa w przypadku zapachów z Avonu.

Opis ze strony producenta:
kategoria: kwiatowo-owocowa
nuty zapachowe: soczysta gruszka, magnolia, biały bursztyn

Magiczne połączenie soczystej gruszki i magnolii na bazie kremowego białego bursztynu podkreśli urok radosnych chwil.


Zalety:
- piękny zapach - lekko świeży, ale słodki
- delikatny, nie jest ani trochę duszący
- cena
- dostępność
- strona wizualna flakonu
- nie podrażnia skóry szyi

Wady:
- trwałość - ok 4-5h na skórze i na ubraniu, ale nie oszukujmy się, za tę cenę nie jest źle

3. Avon, Femme, Woda perfumowana. Edycja limitowana
Nieświadomie zamówiłam perfumy o tej samej nucie zapachowej co powyższe, jednak zapachy zupełnie się od siebie różnią! Femme są bardziej długotrwałe i nadają się na wieczorne wyjścia. Zapach jest bardzo słodki i dużo mocniejszy - na początku trochę męczą, ale szybko się przyzwyczajam. Nie są aż takie sztuczne jak pozostałe zapachy z Avonu np. Little Black Dress. Mały flakonik zmieści się w każdej torebce. Wbrew opiniom czytanych w Internecie na temat tego zapachu, nie uważam że jest dla nastolatek... Wręcz przeciwnie jest to zapach dla świadomych i odważnych KOBIET. Aktualnie cena kształtuje się na poziomie 19,99 (w obecnej kampanii). Cena regularna 48zł. Ja kupiłam za ok 22zł na allegro. Fajny zimowy zapach, może jeszcze się skuszę.

Opis ze strony producenta:
kategoria: kwiatowo-owocowo-piżmowa, nuty zapachowe: gruszka, magnolia, drewno bursztynowe Gdziekolwiek jesteś oczy wszystkich skierowane są na ciebie dzięki kompozycji, która zachwyca musującą świeżością gruszki z wytworną magnolią i ciepłym drewnem bursztynowym.

Zalety:
- trwałość - 6-7h, spryskany szalik pachniał mi 3 dni!
- piękny zapach
- mały flakonik i jego strona wizualna
- dostępność
- nie podrażnia skóry szyi

Wady:
- u mnie jest problem z zakrętką, ciężko się ją zdejmuje i nakłada
- zapach na początku trochę duszący
- edycja limitowana

-/+ cena - 19,99 za 30ml jest bardzo atrakcyjna, za 48zł raczej bym nie nabyła tego produktu

4. Avon, Planet Spa, Sleep Serenity with Camomile & Lavender Pillow Mist 
Relaksująca mgiełka lawendowo-rumiankowa do pościeli
Kilka razy przymierzałam się do zakupu, ale dopiero tym razem udało się. Liczyłam na pełen relaks i ułatwienie zasypiania. Niestety nie udało się. Zapach jest sztuczny, intensywny i przeszkadzający w relaksie i zasypianiu. Bardziej nadaje się do odświeżania pomieszczeń i pościeli ale nie przed snem. Mojego partnera ten zapach doprowadza do szału :P Zapach specyficzny, to fakt, ale może komuś innemu się spodoba. Używałam tylko do pościeli, nie wiem czy uczula czy nie, ale twarzy mi nie podrażniał.

Opis producenta z KWC na Wizażu:
Aromaterapia wykorzystuje nadzwyczajne właściwości olejków zapachowych, dzięki którym poprawia nastrój, zapewnia uczucie odprężenia i pozwala zapomnieć o codziennym stresie. Relaksująca mgiełka do pościeli wprowadzi cie w stan błogości. Sposób użycia: rozpyl na ciele, poduszce lub w powietrzu. Nie pozostawia plam. 
Zalety: 
- cena - na allegro kosztuje ok 10zł
- opakowanie - podręczne, łatwo się rozpyla, nie pozostawia plam

Wady:
- nie relaksuje, nie ułatwia zasypiania
- męczący, sztuczny zapach
- dostępność - tylko na allegro

-/+ trwałość - jeżeli komuś przeszkadza, to zaleta, na poduszkach trzyma się ok 2h

5. Avon, Pomadka Ultra Color Bold - kolor Hi-def plum
Zdecydowałam się na zakup ze względu na to, że szukałam fioletowej szminki na imprezę. Inaczej sobie wyobrażałam ten kolor oglądając plamę w katalogu... Myślałam, że będzie jaśniejsza i bardziej w kolorze fuksji, tak jak na zdjęciu. No trudno, ale koniec końców dobrze się prezentuje mimo, że jest ciemniejsza.

Opis ze strony producenta:
Najbardziej nasycone kolory od Avon, by usta wyglądały piękniej niż kiedykolwiek. Zawiera SPF 15.
50% więcej pigmentów*
efekt pełnych, zmysłowych ust
wystarczy jeden ruch, aby ją otworzyć
JAK DZIAŁA:

Szminka jest bogata w odżywcze olejki, witaminę E i SPF 15, idealnie zadba o usta latem. Formuła jest oparta na innowacyjnej technologii Pigment Loading, co zapewnia pełne pokrycie ust i delikatny połysk.
 JAK STOSOWAĆ:
Nałóż szminkę zaczynając od środka ust i przesuwając się ku kącikom. Następnie złączając usta rozprowadź kolor równomiernie, nadmiar wytrzyj delikatnie w chusteczkę. Jeśli masz bardzo suche usta możesz najpierw je delikatnie złuszczyć w celu zapewnienia jednolitego krycia. Aby uzyskać lepszy efekt obrysuj kontur ust konturówką w neutralnym odcieniu i nałóż szminkę.

Zalety:
- cena - na allegro zapłaciłam ok 10zł na allegro, cena regularna to 26zł, a teraz w katalogu kosztuje 17,99
- trwałość - podczas imprezy poprawiałam tylko raz, długo trzyma się na ustach, nawet rano miałam resztki na ustach, których nie mogłam domyć ;)
- zapach
- wygodne opakowanie
- nawilża - można nałożyć na suche usta i nie widać suchych skórek
- mnie nie uczuliła

Wady:
- kolory z katalogu odbiegają od rzeczywistych


* * *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz