poniedziałek, 15 grudnia 2014

Konkursy, nagrody, testy kosmetyków



Witajcie.

Dziś trochę poza tematem, ale dalej pozostajemy w świecie kosmetyków. Chciałam wrzucić zdjęcia nagrody jaką otrzymałam od firmy Wibo - w konkursie #Wiborock za zajęcie 2 miejsca na rockową stylizację z wykorzystaniem kosmetyków Wibo, Jeszcze raz dziękuję za oddane na mnie głosy i nagrodę :) Większość kosmetyków z tej serii już mam, ale lakierów i kolorowych kosmetyków nigdy za wiele <3


1. 3 lakiery do paznokci
2. Lip laquer - błyszczyk
3. eyeliner w mazaku
4. tusz do rzęs
5. naklejki do paznokci w kształcie ćwieków


Wygrałam również w konkursie zorganizowanym na portalu www.alejakobiet.pl przez firmę Lambre.

Oto nagrody:


1. Aksamitne masło do ciała Body Creme Hazelnut o zapachu słodkich orzechów laskowych
2. Kwiatowo-cytrusowa damska woda perfumowana Son Secret (75ml) stworzona 

specjalnie dla LAMBRE przez francuskiego kreatora Bertranda Duchaufour

3. Lakier do paznokci Fashion Color nr 9 w kolorze soczystej śliwki


Trzecia wiadomość jest taka, że zakwalifikowałam się do testów kosmetyku Biodermy - Atoderm Intensive. Czekam na wysyłkę i niedługo opiszę również na blogu jak wypadły testy.
Moje kolejne zakupy do przetestowania - czekam na wysyłkę:
- Avon, Pachnąca mgiełka Śliwka i Wanilia
- Avon, mgiełka do ciała Lagoon
Ziołolek, Krem pod oczy z opuncją figową 30+

Źródło: www.wizaz.pl

Źródło: www.avon.pl

Źródło: www.avon.pl

* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz