wtorek, 24 lutego 2015

Korektor Eveline Proffesional Art Scenic Make Up vs korektor Miss Sporty So Perfect Stay Coverstick


Witam :)

Dziś kolejna opinia z serii testy porównawcze - bitwa pomiędzy korektorami:
1. Eveline Proffesional Art Scenic Make Up 
2. Miss Sporty So Perfect Stay Coverstick



Muszę przyznać, że korektora używam codziennie, ale tylko do redukcji sińców pod oczami i ewentualnych niespodzianek skórnych. Bardzo rzadko używam podkładu, więc ciężko powiedzieć jak się sprawują razem z fluidami. Ale do kremów BB przetestowane i jak najbardziej sprawdzają się. Wybieram korektory mocno kryjące i gęste aby szybko i trwale zamaskować niedoskonałości. Mam jasną karnację w kolorze kości słoniowej, wpadającą w żółty odcień. Od kilku lat używałam naprzemiennie 2 korektorów - z firmy Essence lub ten z Miss Sporty. Wybierałam kolor Medium. W konsystencji, działaniu i cenie były podobne. Nie do końca pasował mi odcień - był trochę "różowy" ale dobrze krył i nie było go widać aż tak bardzo. Niedawno zaryzykowałam z zakupiłam korektor z Eveline w kolorze Almond, gdyż wizualnie wydawało mi się, że jego odcień będzie pasował do mojej cery idealnie. Ale o wynikach jeszcze nie teraz... więc zaczynamy test :)




1. Korektor Eveline Proffesional Art Scenic Make Up

Opis producenta:

Cienie, sińce, obrzęki, kurze łapki, zmarszczki i naczynka - to prawdziwe wyzwanie w trudnej sztuce kamuflażu.

Nieodzowny tu jest kosmetyk do zadań specjalnych: korektor w sztyfcie ART SCENIC. Przy jego pomocy postawisz przysłowiową "kropkę nad i" zarówno w najbardziej dopracowanym makijażu wieczorowym, jak i w lekkim codziennym makijażu.
Korektor Art Scenic to idealny sztyft korygujący dla każdego typu cery. Matowi i koryguje niedoskonałości cery, przebarwienia, zaczerwienienia i oznaki zmęczenia. Nadaje cerze świeży, naturalny i młodzieńczy wygląd. Innowacyjna formula Long Lasting Effect 24h oraz mineralne pigmenty sprawiają, że makijaż wygląda perfekcyjnie i olśniewająco przez cały dzień.
Receptura kosmetyku zawiera składniki mające zbawienny wpływ na ogólną kondycję skory:
- LANOLINA jest naturalnym składnikiem o działaniu wielokierunkowym, regulującym gospodarkę wodno-lipidową naskórka, zmiękczającym i wygładzającym skórę.
- WOSK PSZCZELI zawiera składniki mineralne, które znakomicie uelastycznia i zmiękcza skórę;
- SKWALAN jest wartościowym składnikiem całkowicie naturalnym, który działa nawilżająco, wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry, lekko natłuszcza ją, uelastycznia i ujędrnia. Skwalan to również efektywny antyoksydant, chroniący lipidowe struktury skóry przed utlenianiem i wolnymi rodnikami.
Źródło: www.eveline.eu
Moja opinia:

Zalety:
- korektor dobrze kryje cienie pod oczami i wypryski
- nie uczula
- nie waży się na twarzy
- długo się trzyma
- idealnie wtapia się odcień skóry
- wygodna aplikacja
- cena
- dostępność
- sucha konsystencja
- wydajny
- naturalne odcienie

Wady:
- opakowanie - nie wiem czemu, ale często przy zamykaniu zahaczam o korektor, który zostaje później na ściankach zakrętki 

2. Korektor Miss Sporty So Perfect Stay Coverstick

Opis producenta:
Korektor do twarzy Coverstick So Perfect Stay kryje niedoskonałości skóry, zawiera antyutleniacze chroniące przed wolnymi rodnikami oraz witaminy. Beztłuszczowa formuła nie pozostawia śladów.

Źródło: http://www.ros.net.pl/
Moja opinia:

Zalety:
- dobrze kryje cienie pod oczami
- cena
- nie uczula
- wygodne opakowanie i aplikacja
- mały, poręczny, wszędzie się zmieści
- dostępność

Wady:
- odcień trochę nie zgrywa się z moją karnacją
- po kilku godzinach ważył się
- opakowanie po jakimś czasie "wyrabia się" i nie domyka się, a przy drugim upadku z szafki na podłogę - pęka ;)
- oleista konsystencja
- słaby wybór odcieni
- uwydatnia wypryski 

* * *
PODSUMOWANIE

Jak widać na poniższych zdjęciach tak wyglądają odcienie - pierwszy korektor Eveline, po prawej stronie Miss Sporty. Eveline zawiera żółty pigment, natomiast Miss Sporty bardziej wpadający w róż.


Tak wyglądają cienie pod oczami zatuszowane korektorami (bez podkładów, fluidów i kremów BB). Na policzkach dla porównania kolor korektora. Korektor Eveline Art Scenic lepiej komponuje się z moją cerą i wygląda bardziej naturalnie.






















Wynik:

1:0 dla Eveline Art Scenic!

Po raz kolejny zmiana kosmetyku, którego używałam od kilku lat wyszła mi na dobre. Nie warto przywiązywać się do kosmetyku ze względu na cenę i dostępność, jeżeli nie do końca odpowiadają nam właściwości. 


* * * 


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo często używam kosmetyków z firmy https://eveline.pl/ i muszę przyznać, że jestem z nich zadowolona. Tym bardziej, że również i moja cera jest podatna na różne reakcje alergiczne, a jak używam takiego korektora to nic złego się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń