sobota, 4 kwietnia 2015

Miesiąc kosmetyków handmade - podkład mineralny z Kolorówki.com


Hej :)

Dziś ostatni post z serii 2 tygodnie z Kolorówką. Opiszę podkład mineralny, który sama zrobiłam z półproduktów w tym sklepie.

Lista zakupów:

+ opakowanie

Opis produktów ze strony producenta:

 1. Color Blend Nude

Żródło: kolorowka.com
Baza kolorystyczna. Idealna do otrzymywania podkładów, pudrów, bronzerów, cieni oraz zmiany barwy kosmetyków mineralnych.
Łatwo zmieszać ją z dowolnymi kosmetykami sypkimi, bazami kosmetycznymi i innymi bazami kolorystycznymi, a także pigmentami perłowymi w torebce strunowej.
Bazy kolorystycznej można użyć przede wszystkim:
  • w połączeniu z bazami kosmetycznymi do otrzymywania podkładów, pudrów, bronzerów,
  • do zmiany barwy podkładów, pudrów, bronzerów,
  • do zmiany barwy cieni,
  • jako wyjściową mieszankę kolorystyczną do cieni.

Żródło: kolorowka.com

2. CS Foundation Base Mix

Żródło: kolorowka.com

Opis ze strony producenta:

Gotowa baza do podkładów – by otrzymać podkład wystarczy tylko dodać do niej pigmenty. Ze względu na skład polecana do cer tłustych, mieszanych.
Baza jest matowa, lekko kryjąca. Aby zwiększyć krycie można dodać dwutlenku tytanu (konieczne roztarcie go w moździerzu) lub Extendera W (można wmieszać przez wytrząsanie). Aby zmniejszyć krycie wystarczy dodać wybranej Sericite Mica – perłowej lub matowej w zależności od potrzeb.Aby zwiększyć przyczepność uzyskanego kosmetyku wystarczy dodać większą ilość stearynianu magnezu lub jednego z półproduktów o podobnych właściwościach (stearynianu cynku, mirystynianu magnezu lub azotku boru). (...) Pigmentu należy dodawać stopniowo, aż do uzyskania pożądanego efektu.
* * *

Moja opinia

Mam bardzo jasną karnację, wpadającą w żółty odcień, więc wybrałam Color Blend Nude. Wydawał mi się najbardziej zbliżony do mojej skóry. Z racji tego, że mam cerę mieszaną skłonną do wyprysków zamówiłam bazę  CS Foundation Base Mix. Jest ona kryjąca i przeznaczona do cery mieszanej i tłustej. Ja swój puder uzyskałam dzięki kombinacji całej bazy z odrobiną koloru. Bazę z kolorem mieszałam pędzelkiem do cieni, a później energicznie potrząsałam zamkniętym opakowaniem.
Z pudru jestem zadowolona - nie uczula, jest naturalny, niewidoczny, ale krótko matuje (jak to pudry mineralne ;). Jedyny minus to opakowanie - taka ilość podkładu jaka wyszła mi z tej mieszanki jest zdecydowanie za mała na to opakowanie. Polecam kupić mniejsze. Pędzlem nie dosięgnie się do zawartości, a zdjęcie sitka ochronnego grozi utratą sporej zawartości opakowania...






* * * 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz