środa, 1 kwietnia 2015

Miesiąc kosmetyków handmade - cz.4 - ostatnie trzy pigmenty z Kolorówki


Witajcie :)

Dziś kolejny post z serii 2 tygodnie z Kolorówką - ostatni o cieniach. O tym jak zrobiłam swoje pierwsze mineralne cienie do powiek pisałam już wcześniej, dla przypomnienia możecie o tym przeczytać tutaj. Pokazałam Wam już 9 z 12 cieni z mojej paletki. Dziś ostatnie trzy. 

Ostatnie pigmenty to:
* perłowa mika Emerald Gold (na górze)
* połączenie tlenku czekoladowego oraz mik Coral Beige i Blackstar Gold (na górze po lewej)
* perłowa mika Soft Mauve (na dole po prawej)



Makijaż podobnie jak ostatnio został wykonany pędzlem smoky eye z H&M i bazą Benefit, Stay Don't Stray. Cienie były nakładane "na mokro" przy pomocy kropli do oczu, co zwiększyło ich intensywność i trwałość.

Zdjęcia podanych pigmentów ze strony producenta:

Źródło: kolorowka.com
Źródło: kolorowka.com


Źródło: kolorowka.com
Źródło: kolorowka.com
Źródło: kolorowka.com

A tak pigmenty prezentują się na powiece:





A tutaj zdjęcie wszystkich pigmentów z mojej paletki:




























* * *

1 komentarz:

  1. Ja uważam, że skoro znalazłam kosmetyki, które nie wywołują alergii to dlaczego niby mam je odstawiać, tak jak twierdzą niektórzy? Poza tym, osobiście używam pędzla Earthnicity do ich aplikacji i mam piękną cerę:)

    OdpowiedzUsuń