czwartek, 23 października 2014

Opinie na temat części testowanych produktów



Witajcie

Dziś zrecenzuję kilka kosmetyków, które udało mi przetestować przed alergią lub nawet w trakcie ;) 



1. Lakier Wibo, Leather
Paznokcie zostały pomalowane w piątek 17.10.14, dodaję zdjęcia z dziś dla porównania. Dodam też, że wyglądałyby lepiej, gdyby nie fakt, że w tym czasie 2 razy bawiłam się w decoupage i zmywałam z nich białą farbę akrylową i klej. Także i tak wyglądają nieźle!

Zalety:
- konsystencja, wystarczyła już jedna warstwa, ale dodałam też drugą, aby zobaczyć efekt
- trwałość
- super kolor - uwielbiam kolory typu "nude"
- faktura na plus
- w miarę szybko zasycha
- cena
- dostępność - zakupiłam w drogerii Rossmann

Wady:
- nie widać efektu skóry ale i tak mi się podoba jego faktura :) 
- limitowana kolekcja

Podsumowując, świetny! Polecam! Mam nadzieję, że zostanie na stałe w asortymencie i powiększy się gama kolorystyczna (na razie w kolekcji tylko 4 kolory)

2. Naklejki na paznokcie Wibo Nail Deco
Pierwsze naklejki z samej góry na 2 paznokciach odpadły mi 2 dni później, kolejne odpadły w poniedziałek, a resztę zdrapałam we wtorek. Zabezpieczone były tylko matte top coat z H&M, może gdyby pomalować je utwardzaczem, wytrzymałyby dłużej.
Zalety: 
- oryginalny wygląd
- 2 rodzaje ćwieków do wyboru
- nie są za grube
- dostępność - zakupiłam w drogerii Rossmann

Wady:
- ciężko się odklejają, raz został mi na folii klej a ćwiek odłączył się i nie dało się już go przykleić - ja odklejałam palcami, powinno się to robić pęsetą
- jeżeli krzywo się przyklei na paznokciu, raczej ciężko będzie to poprawić
- limitowana kolekcja 

3. Lakier Bell, Glam Wear
Muszę jeszcze wypróbować go bez naklejek, bo na razie ciężko stwierdzić czy nie odpryskuje tak szybko. Póki co oceniam zalety:


Zalety:
- dobrze się rozprowadza
- 2 warstwy wystarczą
- fajny jesienny kolor
- szybko zasycha

Wady:
- dostępność - u mnie w mieście jest mało stoisk z kosmetykami Bell


4. Róż do policzków/rozjaśniacz Lovely, Blush me Baby
Jestem z niego bardzo zadowolona, ostatnio używałam różu Catrice i nie ma porównania!!! Teraz używam go podczas alergii i nie podrażnił ani nie wysusza.


Zalety:
- trwałość
- naturalny wygląd
- dobrze się rozprowadza
- idealne połączenie 2 w 1
- cena
- dostępność - zakupiłam w drogerii Rossmann

Wady:
- opakowanie - trochę duże i niewygodnie się otwiera, czasem boję się, że wypadnie mi z rąk na podłogę
- limitowana kolekcja

Podsumowując, mój hit! Najlepszy róż/rozświetlacz jaki miałam! Mam nadzieję, że zostanie na stałe w kolekcji Lovely :)

5. Wibo, Rock with me, Liquid eye pen, eyeliner w flamastrze
Bardzo fajny eyeliner. Konkurent dla kultowego eyelinera Wibo w pędzelku.

Prawie jak Pin-up! :-D

Zalety:
- trwałość kilka godzin
- po kilku godzinach wystarczą małe poprawki
- nie spływa
- nie ma efektu xero
- łatwo maluje się prostą kreskę
- cena
- dostępność - zakupiona w drogerii Rossmann

Wady:
- limitowana kolekcja
- na początku ciężko uzyskać głęboką czerń, ale może dlatego, że nie był jeszcze używany


6. Serum przeciwłupieżowe z kolorówka.com
Zamówić można tu. Opis producenta:
Zestaw do samodzielnego przygotowania serum do skóry głowy skłonnej do łupieżu i przetłuszczania się. Wpływa regulująco na pracę gruczołów łojowych. Zawiera kompleks ekstraktów ziołowych (z łopianu, bylicy piołunu, omanu, szałwii, rozmarynu, tymianku, kolcorośli i muna-muny) oraz związki cynku i miedzi zamknięte w liposomach. Witamina B3 poprawa kondycję włosów, ogranicza ich nadmierne wypadanie, pomocna przy zwalczaniu łupieżu. Lecytyna zawarta w liposomach oraz oleje nadają włosom połysk, zwiększają elastyczność, ułatwiają rozczesywanie i zapobiegają elektryzowaniu się włosów. Mleczan sodu nawilża  skórę i łagodzi podrażnienia. Wyciąg z aloesu nawilża, uelastycznia i wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu a także likwiduje łupież.

Mój pierwszy kosmetyk "zrobiony samodzielnie". Mam go prawie 2 miesiące ale stosuję mniej więcej raz na tydzień/2 tyg. A teraz moja opinia:

 Zalety:
- kosmetyki do samodzielnego łączenia to bardzo fajna zabawa, więc babranie się w buteleczkach sprawiło mi mega przyjemność :)
- łagodzi podrażnienia

Wady:
- nie likwiduje łupieżu
- włosy wypadają dalej
- mi przetłuszczał szybciej włosy, nawet jak używałam małej ilości
- zapach
- cena - 23,80 - a opisywanych efektów brak
- dostępność tylko w internecie

7.  Ziaja, Active, anty-perspirant w kremie
Stosuję od tygodnia. Mam problem z nadmiernym poceniem się, dlatego wybrałam wersję activ. Narazie daje radę.


Zalety:
- cena
- dostępność
- opakowanie - nie otwiera się niespodziewanie w torebce
- działa kilka godzin przy spokojnym trybie życia
- na razie nie widać śladów na czarnych ubraniach
- nie podrażnia

Wady:

- wodnisty

- intensywny cytrusowy zapach - innym może się podobać, mi akurat nie przypadł do gustu

8. Ziaja, BB aktywny krem na niedoskonałości skóry tłustej i mieszanej
Lubię kremy BB za to, że spełniają kilka funkcji i jest to kosmetyk all in one. Ostatnio stosowałam krem BB z limonką i ogórkiem od Bielendy, ten jak na razie jest również zwykłym kremem BB. Jednak za namową farmaceutki zakupiłam kolor opalony (zachęcała, że sama ma porcelanową cerę i nie widać go praktycznie), który w tym momencie (kiedy nie mam już praktycznie opalenizny) jest dla mnie za ciemny. Moja twarz od razu po nałożeniu wygląda na pomarańczową, po kilku godzinach efekt "brzoskwinki" nie jest tak widoczny, może dlatego, że często dotykam twarzy i się po prostu zmazuje. Muszę poszukać czegoś jaśniejszego.


Zalety:
- dobrze wydobyć go z tubki
- brzoskwiniowy zapach
- cena
- dostępność
- nie wysusza
- stosowałam kilka razy, nie uczulił

Wady:
- konsystencja - za rzadka, lejąca się
- nie ukrywa niedoskonałości
- nie matuje
- trzeba użyć małej ilości, aby nie uzyskać efektu pomarańczowej opalenizny

Może kupię jeszcze z tej serii jaśniejszy dla porównania, bo ogólnie nie jest taki zły, tylko kolor nietrafiony...

* * *
A teraz recenzja 2 kosmetyków z Ziaji, oczyszczanie, liście manuka - pasta do głębokiego oczyszczania i krem nawilżający. Nie wiem czy uczulają czy nie, bo wcześniej stosowałam je raz i nigdy po sobie. Tego dnia gdy dostałam wieczorem uczulenie, używałam kilku kosmetyków, które mogły mnie uczulić, więc nie wiem czy w ich gronie znajdowała się akurat Ziaja czy nie, a jeżeli tak to który produkt. Będę musiała je jeszcze raz przetestować aby nawet dla siebie wiedzieć czego następnym razem unikać. Nie wnikając w kwestie alergiczne moja opinia wygląda tak:

9. Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom

Zalety:
- bardzo dobrze się rozprowadza, gęsta
- dobrze oczyszcza, fajny efekt po zmyciu wodą
- zapach
- cena
- dostępność
- wydajna

Wady: 
- policzki były trochę podrażnione, dla wrażliwych lepiej używać tylko w strefie T



10. Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Krem nawilżający balans korygująco-ściągający

Zalety:
- zapach 
- cena
- dostępność
- wydajny
- lekka konsystencja
- dobrze się rozprowadza
- nawilża
- po nałożeniu kosmetyku występuje uczucie ściągnięcia skóry

Wady:
- skóra po nim strasznie się świeci
- długo się wchłania






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz