czwartek, 23 października 2014

Stan zdrowia


Witajcie!
Jak już pisałam w sobotę, dostałam ostrej alergii na któryś z testowanych kosmetyków, ale w dalszym ciągu nie wiem na który. Początkowo wysypka była tylko na twarzy, następnie przeniosła się na szyję, dekolt, ręce, brzuch, plecy i kilka krost miałam też na nogach ;) ... Ciężka sprawa. Powiedziałabym, że nawet swędząca :) . Dziś już wypryski na twarzy złagodniały są bardzo mało widoczne (z wyjątkiem czoła), ale za to na rękach i nogach nie chcą jeszcze zblednąć. Przez cały czas brałam swoje codzienne leki na alergię, piłam calcium. Próbowałam wysypkę smarować maścią Protopic, ale nie widziałam po niej poprawy, więc przestałam jej używać. Zauważyłam też, że wysypkę podrażnia chodzenie w swetrach, gdy bezpośrednio dotykają skóry. Nie używałam podkładu, jedynie różu do policzków, tuszu i kredki. Twarz myłam tylko wodą.Tak wygląda moja skóra po 6 dniach od wysypki - zdecydowana poprawa!







1 komentarz:

  1. Hej ;) czy wiecie gdzie można dostać coś w stylu dermokosmetyków? Lub co będzie w stanie zastąpić kosmetyki ? Niestety jestem alergiczką a szukam dobrego podkładu, ceni czy innych tego typu rzeczy na studniówkę bo chciałbym wyglądać ładnie. Dla tych co nie wiedzą co to dermokosmetyki menopauza.pl/dermokosmetyki-sklad-i-znaczenie-w-pielegnacji-skory/

    OdpowiedzUsuń