środa, 5 listopada 2014

Pielęgnacja ciała podczas pokrzywki/wysypki alergicznej

Witajcie

Moja skóra już doszła do siebie. Opiszę teraz kosmetyki, które pomogły mi w zwalczeniu uczulenia na nogach i rękach. 

1. Emolium, Kremowy żel do mycia
Zakupiłam żel do mycia firmy Emolium - nie ma zapachu, nawilża suchą skórę i jej nie podrażnia. W tym czasie przestałam używać zwykłego żelu pod prysznic. 


Zalety:
- nawilża skórę
- wydajny
- nie podrażnia
- łagodzi
- bez zapachu
- dostępność - z reguły w aptekach

Wady:
- cena

 2. Masło shea
Oceniam Masło shea zapachowe - greckie firmy Organique. Dostałam je jako prezent na walentynki :) Bardzo je lubię, jednak oszczędnie go używałam, bo było mi żal, że się może skończyć ... :). Masło shea znane ze swoich właściwości natłuszczających, bardzo pomogło mi w walce z wysypką. Po nałożeniu masła czułam wielką ulgę i swędzenie przez jakiś czas mi nie dokuczało.


Zalety:
- piękny zapach, który długo się utrzymuje (greckie)
- doskonale nawilża przesuszoną skórę
- łagodzi podrażnienia
- nie uczula
- wydajny
- konstystencja

Wady:
- trochę długo się wchłania
- cena

3. Maść ze sterydem
Używałam maści, którą znalazłam w domu - Pimafucort. Smarowałam nią nogi i ręce (w miejscach wysypki) na noc, aby odkazić i uspokoić skórę od uczucia swędzenia. Po około 7 dniach stosowania objawy praktycznie zniknęły. 


Chciałabym dodać, że w moim przypadku zbyt częste branie prysznica podczas zmian alergicznych znacznie wysuszało skórę w tych miejscach mimo używania emolium. Dokuczliwą kwestią w czasie wysypki na nogach była sprawa golenia nóg. Dopiero po tygodniu, kiedy zelżała wysypka, odważyłam się kupić w Rossmannie piankę do golenia firmy Isana.

4. Isana, Rasier Shaum Senstitiv
Zawsze goliłam nogi za pomocą maszynki i wody. Nigdy nie używałam pianek, itp. Jednak często po depilacji dostawałam swędzących krostek, które utrzymywały się 2-3 dni i znikały. Pierwszy raz wypróbowałam piankę do golenia Isana i jestem pozytywnie zaskoczona. Już zawsze będę używać pianki do depilacji nóg!!


Zalety: 
- nie podrażnia
- miałam wrażenie, że po depilacji włoski wolniej odrastają
- nie uczula
- zapach
- cena
- dostępność
- dobrze się rozprowadza

Wady:
- wydajność





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz