środa, 12 listopada 2014

Ziaja BB aktywny krem na niedoskonałości skóry tłustej i mieszanej odcień naturalny vs odcień opalony


Witajcie

Niedawno testowałam aktywny krem na niedoskonałości skóry tłustej i mieszanej o odcieniu opalonym. Recenzję można przeczytać tu. Krem nie przypadł mi do gustu ze względu na zbyt pomarańczowy odcień. Kupiłam go za namową farmaceutki, bo zachęcała, że sama ma porcelanową cerę i praktycznie go nie widać. Z racji tego, że cena kremu nie jest wysoka - ok 10zł, zakupiłam dla porównania kolor jaśniejszy - odcień naturalny. Ten kolor zdecydowanie lepiej prezentuje się na mojej twarzy, jest trochę widoczny ale nie jest nachalny, fajnie nadaje cerze świeżego wyglądu.





Jak już wcześniej poddawałam ocenie kolo ciemny, tak teraz opiniuję kolor naturalny:


Zalety:
- dobrze wydobyć go z tubki
- brzoskwiniowy zapach
- cena
- dostępność
- nie wysusza, dobrze nawilża
- nie uczula
- nadaje świeży i promienny wygląd

Wady:
- konsystencja - trochę za rzadka
- resztki kremu wciąż osadzają się i zasychają na opakowaniu
- nie ukrywa niedoskonałości
- słabo matuje

Ogólnie mimo wad, odpowiada mi i chętnie kupię następną tubkę. Nadaje się dla osób z małymi problemami skórnymi, gdyż nie kryje niedoskonałości.




1 komentarz:

  1. Po tym kosmetyku cała twarz mi spuchła.. przez 3 h, po zmyciu czekałam aż cera wróci mi do normalnych rozmiarów. ;/

    OdpowiedzUsuń